Každý přihlašený zákazník, může využívat tzv. Zákaznický košík. Tento košík umožňuje přihlášenému zákazníku nechat zboží v košíku i po opuštění obchodu a dokončit objednávku kdykoliv jindy.
Přihlašený zákazník může využívat různé služby, které vám nabízíme. Některé z těchto služeb jsou:
Vyplněný formulář - formulář vyplníte pouze jednou a to při přihlášení, pro další objednávky jsou vaše údaje vždy doplněny automaticky.
Zákaznický košík - Veškeré zboží vložené do košíku je v něm uloženo dokud ho neodstraníte nebo nedokončíte nákup.
Pokud zákazník, který se však nepřihlásil, vloží zboží do Návštěvnického košíku a poté se přihlásí do on-line obchodu, obsah Návštěvnického košíku bude přesunut do Zákaznického košíku automaticky.
Adresář - Můžeme Vám doručit zboží i na jiné adresy, než kterou uvedete při přihlášení!
Historie objednávek - Zobrazení veškerých Vašich objednávek provedených v našem obchodě.
Sledování objednávek - Zjištění stavu Vaši objednávky a sledování zásilek v on-line systémech našich přepravců. (PPL, Česká pošta)
Hodnocení produktů - Můžete se podělit se o své zkušenosti s nabízeným zbožím i s ostatními návštěvníky.
Aktuality - Informace o veletržních a výstavních akcích s našimi výrobky.
Košík je prázdný
1.6.2015 Úprava obchodních podmínek - Balné a poštovné nové, lepší, ceny PPL.
26.5. 2015 - Vážení zákazníci, právě jsme naskladnili nové zboží
04.03.2015 Nenechte se zaskočit nevlídným počasím! Připravte Vaše miláčky na jarní sezónu a využijte nabídky našich výrobků.